2018-09-28
Jak zbudować zaufanie klienta?
Jako przedsiębiorcy, bez względu na to czy oferujemy konkretny produkt czy usługę należy wiedzieć, że zdobycie zaufania klienta jest jednym z ważniejszych i trudniejszych wyzwań dla...
2018-05-07
Pozytywny wizerunek firmy a obsługa klienta
Wysokie standardy obsługi klienta pozwalają na wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy. Jednak w jaki sposób walczyć o wysoką pozycję na rynku? Co sprawia, że klienci wybiorą...
2018-02-28
Sposób na zrozumienie pacjentów
Usługi medyczne powinny podlegać systematycznej opinii. Dzięki zrealizowaniu badań satysfakcji pacjentów możliwym jest zarządzanie jakością świadczonych usług. Głównym...
2018-02-21
Wiedza o satysfakcji zwiększa świadomość
Biorąc pod uwagę zmienność klienta, ale także uwzględniając jego złożoność należy w regularny sposób monitorować jego postawy oraz oddziaływać na jego zachowania. Rynek badawczy...
2018-01-30
Tajemniczy Klient jako metoda ukrytego obserwatora
Mówiąc o konsumentach można przypisać im zwiększającą się zmienność oraz rosnące wymagania w stosunku do producentów/usługodawców. Jednocześnie zauważa się, iż...
2017-10-20
Badanie satysfakcji klienta
Badanie Mystery Shopping pozwala ocenić jakość obsługi w sposób bezpośredni, poprzez kontakt Tajemniczego Klienta z personelem objętej badaniem placówki. Istotnym nośnikiem...